Продавець LS WALLPAPER - вишукані шпалери для Вашого дому розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
632 відгуків
promo_banner

Договір оферти

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

Інтернет-магазин ls-wallpaper.com.ua, далі іменований "Продавець", пропонує будь-якій фізичній або юридичній особі, далі іменується "Покупець", розмістити "Замовлення" і здійснити покупку товарів, які розміщені на сайті ls-wallpaper.com.ua.

Оформляючи замовлення на Сайті, Покупець добровільно підтверджує прийняття викладених нижче положень:

1. Загальні положення

1.1. Цей Договір є публічною офертою і не вимагає підписання (відповідно до ст.ст. 633, 641 і гл. 63 Цивільного кодексу України). Угода публічної оферти має таку ж юридичну силу як Договір, підписаний на папері.

1.2. У разі прийняття умов цього Договору (тобто публічної оферти інтернет-магазину), громадянин (або юридична особа), що проводить акцепт оферти, стає Покупцем.

Акцептом є факт оплати Замовлення:

1) здійснення оплати за товар

1.3. Продавець здійснює роздрібний продаж шпалер і супутніх товарів через інтернет-магазин wallstore.com.ua

1.4. В рамках цієї Угоди зразком товару визнається дизайн (зображення товару відповідне певному артикулу) товарної позиції.

1.5. Продавець залишає за собою право вносити зміни в цей Договір без попереднього повідомлення Покупця.

2. Права і обов'язки покупця

2.1. Для оформлення замовлення Покупець здійснює замовлення на Сайті або здійснює дзвінок по телефону.

2.2. У разі виникнення у Покупця питань, які стосуються властивостей і характеристик товарів, перед оформленням Замовлення Покупець може звернутися до Продавця будь-яким доступним способом.

2.3. Покупець зобов'язується правильно надати:

  • прізвище, ім'я, по батькові - одержувача;
  • телефон для зв’язку;
  • електронну пошту;
  • повну адресу доставки.

2.4. Покупець зобов'язується зустріти кур'єра транспортної компанії в певний час за вказаною адресою доставки, після попереднього дзвінка кур'єра або у відповідний термін, що встановлюються транспортною компанією забрати своє Замовлення у відділенні транспортної компанії.

2.5. Покупець має право відмовитися від доставленого товару.

Здійснюючи акцепт даного Договору оферти Покупець виявляє свою згоду на те, що при відмові від товару Покупець сплачує витрати на обслуговування його Замовлення, транспортні витрати та ін. Адміністративні витрати в розмірі 10% вартості замовлення, але не менше 100 грн.

2.7. Покупець оплачує замовлення будь-яким способом, обраним в інтернет-магазині в розділі Оплата і доставка.

При виборі післяплати, оплату послуг за пересилання грошей транспортної компанії оплачує Покупець.

При виборі оплати на розрахунковий рахунок Продавця, через Термінал самообслуговування "Приват Банк",% (відсоток) банку оплачує Покупець.

3. Права і обов'язки продавця

3.1. Продавець повідомляє Покупця про прийняття Замовлення дзвінком по телефону, повідомленням в месенджері або листом по електронній пошті.

3.2. Продавець зобов'язується поставити товар у відповідності з отриманим Замовленням, в кількості, цінами і термінами, погодженими з Покупцем і зафіксованими в рахунку.

3.3. Продавець гарантує відповідність якості, цілісності упаковки і однакову партію в кожному артикулі.

Якщо це знижений у ціні товар, або в одному замовленому артикулі різні партії, про це Покупцю повідомляється в обов'язковому порядку і відвантаження відбувається після його усної згоди на це.

Заявлений на Сайті колір може незначно відрізнятися від зразка в силу різних характеристик моніторів.

3.4. Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Покупцем при реєстрації.

4. Доставка

4.1. Доставка товарів здійснюється по всій території України транспортною компанією Нова пошта.

4.2. Продавець докладе всіх зусиль для дотримання строків доставки, узгоджених з Покупцем. Проте, затримки в доставці можливі зважаючи на непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.

4.3. Вартість доставки товару бере на себе Покупець.

4.4. При отриманні замовлення Покупець повинен перевірити посилку. Якщо після розпакування посилки виявлено недостачу, підміну або пошкодження товару, то Покупець повинен скласти Акт і повідомити про проблему Продавцю будь-яким доступним способом. В іншому випадку Продавець не несе відповідальність за можливе пошкодження або розкрадання посилки.

5. Вартість товарів

5.1. Точна вартість товарів зазначена в каталозі на Сайті і застосовується для всіх.

Система знижок не поширюється на Акційні товари.

Ціна товарів в замовленні фіксується в гривні на 1 (одну) добу (24 години) після оформлення Замовлення, якщо в цей період Замовлення не сплачено, виставлений рахунок вважається не дійсним і Замовлення підлягає уточненню: ціна товару підлягає коригуванню відповідно до актуальної на сайті.

5.2. Ціна товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку.

6. Повернення товару та рекламації

6.1. Покупець може повернути або обміняти товар належної якості в цілій заводській упаковці протягом 14 днів з моменту доставки Замовлення, здійснюючи акцепт даного Договору оферти Покупець виявляє свою згоду на те, що Продавець утримує суму витрачену на обслуговування повертаємого або обмінюємого товару відповідно до п.2.5 цього Договору публічної оферти. Повернення товару Покупець здійснює на адресу магазину.

Обмін товару належної якості в 14 денний термін після його отримання Покупцем, здійснюється, якщо: він не використовувався, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, етикетка і заводська упаковка, а також при наявності документа, що підтверджує покупку даного товару у Продавця.

6.2. У разі виявлення браку, Покупець зобов'язується поставити до відома про це Продавця в строк 14 днів з моменту отримання Замовлення.

Брак виявляється шляхом поклєйки на стіну смуг необхідної довжини з одного цілого рулону (3 смуги), браковані рулони одного артикула, однієї партії, використані більш одного - поверненню та обміну не підлягають, з тієї причини, що для визначення браку на рулонному матеріалі однієї партії, досить поклєїти один рулон для визначення браку на ньому, а для обміну або повернення необхідно мати цілі, не пошкоджені рулони в заводській упаковці з етикеткою.

Для підтвердження дефекту, поклеєні смуги знімаються зі стіни, липкими стікерами або іншим способом, який не залишає слідів на шпалерах, відзначаються місця які на думку Покупця є браком і товар передається на експертизу Продавцю. У разі підтвердження браку, Покупцеві відшкодовується повна вартість товару або пропонується заміна, витрати на пересилку в такому випадку і витрати на обслуговування такого Замовлення бере на себе Продавець.

Не являється браком і не приймаються до повернення та обміну шпалери які виглядають на стіні не належним чином, з причин: неправильний вибір клею (як результат: видно шви, відклеюються шпалери та ін.); неякісної поклєйки шпалер (як результат: видно шви, бульбашки повітря, постає не рівна фактура поверхні через не якісну підставу стіни та ін.) яка проведена в не відповідність з технологією обклеювання конкретного виду шпалер (див. інструкції на сайтах виробників); будь-яких механічних пошкоджень після отримання товару, при доставці від служби доставки до місця обклеювання та / або зберігання Покупцем цілих, нерозпакованих рулонів до моменту обклеювання; а так само шпалери з неушкодженою фабричною упаковкою (більше одного рулону, в разі бракованих шпалер) або загубленою етикеткою.

Браковані шпалери, розпаковані і використані більш одного рулону (3-х смуг) - поверненню та обміну не підлягають .

6.3. Товари що поставляються "під Замовлення". Всі товари (шпалери) які поставляються індивідуально "під Замовлення" Покупця, тобто на момент здійснення Замовлення їх немає в наявності і вони виготовляються під особисті потреби в індивідуальній кількості, в однаковій унікальній партії "під Замовлення" Покупця в обумовлені терміни. На такі Замовлення діють наступні умови:

  • після здійснення передплати за таким Замовленням, індивідуальне Замовлення відправляється "в роботу", Покупець не може скасувати Замовлення і не може вимагати повернення суми попередньої оплати. Якщо після виконання такого Замовлення, Покупець категорично відмовляється його забрати, сума передплати не повертається і йде на відшкодування витрат Продавця пов'язаних з цим Замовленням.
  • після отримання Замовлення на руки, товар належної якості не підлягає поверненню та обміну як товар поставляється "під Замовлення" під особисті потреби в індивідуальній кількості.

7. Інші умови

7.1. Покупець дає дозвіл на обробку Продавцем своїх персональних даних з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів.

7.2. Вся інформація, надана Покупцем Продавцю, не може бути передана для ознайомлення і / або використання третім особам, за винятком письмового дозволу Покупця на передачу цієї інформації і випадків, коли цього вимагає українське або міжнародне законодавство і / або органи влади з дотриманням законної процедури.

7.3. До відносин між Покупцем і Продавцем застосовується право України.

7.4. У разі виникнення питань і претензій з боку Покупця він повинен звернутися до Продавця будь-яким доступним способом. Всі виникаючі суперечки сторони будуть намагатися вирішити шляхом переговорів. При неможливості досягти угоди суперечка буде передана на розгляд до судового органу відповідно до чинного законодавства України.

8. Термін дії цього договору

8.1. Цей договір вступає в силу з дати оплати Замовлення відповідно до акцепту оферти п. 1.2 і діє до виконання всіх умов

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner